Tuesday, September 28, 2010

buah delima....

peh....ari ni aku beli buah delime dgn hrge rm 6.10 sebijik....
nk mkn punye pasal kan,,beli je la...
hahhha...
puas gile...padahal bnyk keje agy yg aku kne wat...tp aku xwat pon..
gile kn....hahhahaha....ari ni aku tgk abg ben punye fb...die baru wat..rase sedih plak bile tgk gmbo die..yela,,dlu mse ngan abby bahagie jek..tp skang dh single...law boleh,,aku nk abby ngan abg ben kembali pd dlu..aku suke tgk dowg bahagie....tp ape boleh wat,,dh mmg xde jodoh kot...
tp aku xbleh trime law abby cple ngan owg len...coz,,aku dh biase ngan abg ben....
pas2 td aku,,wahir,,rod n tiqa g karok....
peh,,gile babi la,,smpai 20 lagu..tp sebelom g tu,,kitowg sempat jumpe famy kat meranti..
die nk balik perak ari nie...cian die patah kaki...tp ape bleh wat..trime je la kan famy.....
famy,,ko jgn extend sem ye..... kitowg kt sni tggu ko....
pehh,,best gile menikmati buah delime smbil on9,,tulis blog....
hahahaha...

No comments:

Post a Comment