Thursday, February 24, 2011

sawang- sawangan & kisah MPP~~~

dah lame gak aku xupdate blog...almaklum la buzy (dah mcm MPP plak...)hahaha..ha,,nk cite pasal MPP nie,, 22/02/11 adalah tarikh pencalonan MPP..sebagai seorang student,,aku kene la undi MPP utk fakulti sndiri...yg terkejotnye,,"DIA" tercalon dlm pemilihan MPP tu...n pade mase yg same jgak,,aku dh ditipu oleh "DIA"....hohoho....slame aku knl "DIA" di fb,,die ckp die dak fakulti lain..!!!hemm,,,,mmg sah la aku ditipu..!!mase hari pengundian,"DIA" tego aku..suke plak rasenye..!!hehehe...(terpikat???)ade la sket2...tp die MPP kot,,xmungkin nk org biase mcm aku nie yg hanye org biase di FSSR..!! (mood: teringat kat die)..adesss,,lari topik plak..betol la,,aku mmg ade bnyk keje yg nk disetelkan. contohnye,,asgnment yg diberi oleh lecturer sngt bnyk,,smpai xtau nk wat yg mane 1...(sebeb aku suke tanggoh)...korg jgn jadik mcm aku ye,,tp aku tau,,korg pon msti same jgak mcm aku kan...!!hohoho...~~~lg 1,,aku diberi kepercayaan dari pensyarah utk buat proposal lawatan industri percetakan...1st time buat,,harus la sngt BLUR kan..!!xtau nk wat ape..smpai xtido..Makkk aiihh..!!!gile ke ape..!tp tu smue 1 pengorbanan untuk dak2 batch aku...lgpon wahir,,tiqa n rod ade utk tolong aku...kurang la sket beban rasenye..tp aku xbleh la nk susahkan dorg,,dorg msti penat law ikot aku kemane2...aku jadi serba salah plak..!!kwn2,,aku minx maaf ye..dan terima kasih sebab tolong aku ciapkan proposal tersebut n aku rase kurang sket beban yg dikendong nie..!!
alhmdulilah dgn bimbingan lecturer,,kitorg akhirnya siap juga buat proposal tu,,n tggu nk disahkan je..
okey la,,,time tulis ni aku rase ngantok coz mlm td xtido wat proposal trip tu..!!ape2 pon bebaloi la coz proposal tu dah dihanta...:))
tido...
ZzZzZzZzZzZzZzzzzzz.....

No comments:

Post a Comment