Friday, March 25, 2011

aida..melda..arabella....

msti korg nk tau mane aku dpt ni kan..??haha
bia la rahsie..:))

oke,,kat sni aku nk cite sket psal diri aku mggu nie..aku nk list kan boleh..??
1 . mggu ni aku aty dan prasaan ku diselubungi ngan prasaan rindu yg amat mendalam kat die..i dun know y..! mungkinkah ini dinama kan cinta..?? (not sure) ...tp aku xnk la prasan dan memberi harapan yg tggi kat diri aku..i dont think that i can get him...but i'll try my best ...hey MR. be careful..(jahat gile kn)hahha..
2 . aku lalui mggu ni dgn penuh kesabaran dan keletihan...xpe2,,ni bukn rungutan,,tp ikhlas nk wat smue keje tu...bukn nk dapt name,,,tp IKHLAS....:))
3 . alhmdulillah..test mesin pun dh lepas,,ketar tu mmg 100% ade,,nk tulis name pun menggigil tgn...apetah lg bile lecturer tgk kite tgh "menggodam" mesin...smue jadi kelam kabut,,15 minit tu agak lmbt jugak la mase die..coz full mark utk mase 10 minit,,tp diberi xtra time 5 minit,,mungkin dipotong sket kot..hurrmmm....well,,1st time "menggodam" mesin sowg2...nk tecekik rase gule dlm mulut bile disergah..hahaha..klaka2,..
4 . ape lg yg aku wat pd mggu nie..??hahaha
5 . ha,,mggu ni kn,,kitorg rajin besukan..wlwpun sprain ankle,,aku tetap besukan ..(degil kn,,law sakit tanggung sndri)...:))  semalm je kitorg men bdminton ngan volleyball...xpyh ckp la,,tahan je la kaki nie..kelmarin men netball kat pdang seroja..al-maklum la,,nk diet katenye...hahaha...(mampu?)
6 . dh xde ape kot,,saje je nk tulis 6 nie..hahaha...

mood: miss him.....

bye2....
assalamualaikum....:))

No comments:

Post a Comment