Friday, April 1, 2011

BUKAN KERANA PANGKAT..!

hye smue...:))

baiklah,,kali ni aku nk cite tentang someone yg aku suke..

aku ni xde la cntik,,tp aku besyukur dgn ape yg ade pd diri ku ini skarang...alhmdulilah aku dilahirkan sempurna dgn akal yg boleh memikir mane yg baik dan buruk...(cite pasal diri aku dlu)haha..

org yg aku suka ni bukan la org biase...die slh seorng student yg berjawatan di UiTM...aku knl ngan die sebelom die ade jwatan tu lg...xlame tu baru la tau smue tu...
okey,,aku nk kwn ngan die bukan sebab jawatan die,,tp sebab perangai dan sikap die yg amat baik dan sejuk mata memandang..aku inginkan seseorang yg boleh membimbing aku ke jln ALLAH dan menjadi solehah..:))

"kalau penantian itu mendatangkan kebahagiaan,,aku lebih rela menanti"


aku praktikkan kate2 diatas ni supaye aku lebih bersabar dan lebih beriman..

p/s : sy xnk awk kerana jawatan awk,,tp sy nk awk kerana diri awk dan sikap awk...insyaallah..doakan kan sy ye...

:'(

No comments:

Post a Comment