Monday, March 21, 2011

fssr .....UITM di hatiku...:))

stiap ari g fac msti mengharapkan something can happen...:))
ha,,msti korg nk tau kan ape "something" tu..??hehehe..

nk tau..nk tau..???haha

mcm biase la,,as a student,,aku mengharapkan aku dpt bebakti dan bejasa kpd fakulti,,uitm supaya xsia-sia la aku blaja kat snie kan..?? selain dr tu,,aku juga inginkan perkara yg lebih baik dari semalam,,dan esok menjadi lebih baik dari ari nie..smue org inginkan prkare yg sama mcm aku kn..:))
so,,xsalah kalau kita korbankan sket mase utk mendapatkan kepuasan dan khidmat..   di sini aku nk ckp,,aku wat keje smue ni bukan sebab aku ingin mendapatkan nama,,contohnye,,aku blagak rajin wat keje,,kononnye nk lecturer puji...NEVER...!!!!aku xperlukan smue tu..aku juz nk luangkan mase aku membuat keje2 yg befaedah eventhough sometimes aku mensia-siakan mase aku tuh..!!
sebab tu la aku nk bz kan diri aku,,supaye aku boleh berlatih mendisiplinkan diri utk kegunaan mase depan aku...:))

insyaallah aku nk teruskan belaja di sini,,sehingga la dpt ijazah..law boleh aku nk smbong printing jugak smpai dgree...
rmai org ckp dgree printing dgree susah,,taku rase mmg susah,,coz blaja pasal managemnt..aku xminat bhgian bisnes2 nie...
setiap sem akan ade je org ckp makin nek sem,,makin sush...aku trime smue tu,,coz tu sebahagian daripada cabaran....aku pun xsngke yg aku dh nk abes pun sem 4....:))bukn belagak,,tp bangga sebab aku boleh capai smpai tahap nie...penah dulu mase skolah,,ckgu pndang rendah pd aku,,die kate aku xlayak masok U.....aku TERIMA....:))
aku sahut cabaran ckgu tu,,dan buktikan pd mereka yg aku boleh berjaya sehingga ke menara gading..

bnyk plak cite pasal diri aku ye..
SORRY...:)

tu la serba sedikit tentang perjalanan hidup aku di UITM....

ape2 pon.....UiTM di hatiku...:))

2 comments:

  1. Seriously I minat gak printing, tapi salah amek course. XD
    Jenguk2 lah artwork I yang baru buat kat my third blog. Baru sebulan buat. http://chuckartwork.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  2. so,,dgree amek la course printing...kite same nnti..hehe..;))

    ReplyDelete