Monday, March 28, 2011

kebetulan atau jodoh..?

assalamualaikum smue blogger...:)   (ayat simple je eyh)
 korg ade x bace post aku sebelom yg nie..??
law blom,,korg scroll mouse n bace dlu yg bwah k...hahaha

law xnk ,,,mcm nie cite die...

mlm td aku xdpt tido,,(dr kol 11.30 mlm,,smpai kol 4 pg aku xbleh tido),,aku baring je kat katil tu,,mcm2 bnde yg aku pkir..!!scary..!!

pas2,,aku pon 0n9 la gune fon,,smbil baring n smbil paksekan diri nk tido...malangnye,,smue usaha tu sia-sia dan aku xbleh tido jgak..lpas2 tu,aku pon tulis something kat blog sebab aku bosan...(kan aku dh suh kowg bace ape yg aku nk ckp nie,,p bace cepat)!!
lpas2,,xlame kemudian,,xtau la antara kebetulan atau jodoh ade hamba allah nie menghantar msg kat aku,,even bende tu simple dn ringkas..:))

lepas beberapa kali msg ngan die,,aku pun telelap smpai kol 6.50 pg...:))

btol x ape yg aku tulis kat blog tu..??kowg cye x skang...??

ya allah,,Kau telah membuktikan kebesaran Mu kepada diriku ini..aku besyukur kepadaMu Ya Allah..


tu smue kebetulan atau jodoh   ...??




No comments:

Post a Comment