Sunday, April 3, 2011

harapan....

assalamualaikum ahli bloggers smue..

slmt mlm...anda smue dh mkn..??hopefully dh la kan..hehe..

post kali ni juz biase2...ari ni aku bgn lewat dan lewat..tp xde la smpai ptg..penat sngt kot..haha..
setiap hari sbtu dan ahad,seperti biase bgn tido,,mndi n mesti on9..tu prkare wajib utk student..btol x..??tpu la klw kate TIDAK..!!!ape2 pon,,ari ni aku xmcm tu,,bgn je dr tido,,aku mndi,,pas2 teros wat report..2 report..!!ha,,ciap la jgak hingga senja..haha...smue nye dh ciap print n bind...(besedia utk dihanta dan dikomen)

adehh,,,,esok TEST la...!!lupe plak nk bace...
ehh..ehh...bukn tu aku nk cite,nk cite bnde len..:))

stiap kali aku on9,,aku mengharapkan sesuatu dr die..cam contoh,,komen,like or bla..bla..bla......dgn itu,,aku lebih gembira dan bebesar hati....eh....boleh ke..??
tu je la.......

mood: merindui someone..!!

bye...assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment