Wednesday, April 13, 2011

syukur...

assalamualaikum bloggers...

wahir,,tiqa..rod..!!balik la cepat..aku sowg2 nie..:)

nk tau nape aku sowg2 dlm bilik..??sebab smlm dpt tau yg aku kne g event mlm kasih syg anjuran printech..WAJIB gitu..!!!so,,smlm lpas dpt tau ttg tu,,begegas aku beli tiket bas dr MERSING ke KUALA LUMPUR....:))wahh,,1st time tu nek kl sowg2...ari ni aku xtau nape aku jadi berani dan berani jln sowg2...
tp ternyata,,allah maha mendengar lagi maha melindungi...aku berdoa supaye allah melindungi aku dr segala kejadian buruk dan permudahkan perjalanan ku sepanjang hari..:))..alhmdulilah,,semua nya selamat..bile smpai kat kl sentral,,aku minx tolong fahmy teman aku balik shah alam..saje nk beteman...tp aku mcm xcaye sebab berani sorg2 nek ktm dari TBS ke kl sentral..then,jln2 dlm kl sentral smbil menunggu famy..sempat mencuci mata lagi kat situ..cntik baju2 die..:)...dpt beli sehelai..kuikuikuikui.....

tu je la yg aku nk cite...:))
babai kwn2..

No comments:

Post a Comment