Thursday, April 21, 2011

mane..?

assalamualaikum stalker2 i...haha....(ade ke stalker nk bace blog aku..??)



tajuk MANE tu msti kowg tetanye2 ape yg MANE..???hahha....MANE tu describe utk diri aku sndiri la...yela,,sebelom2 nie kemain aktif lagi dgn fb n blog,,ting-tang ting-tang alexander..hahah.bukn tu yg aku nk ckp,,tup-tap-tup-tap hilang begitu saje...(yeke??)baru 2 ari je..haha...MANE pegi ??ha,,nmpak x mane tu..??!!!

sebenarnye,,cheq nk habaq mai,,kami dlm bilik di kolej yg betempat di kolej seroja beralamat 1503 seroja 1,,uitm shah alam,,ingin menyatakan yg kami selama ni 0n9 menggunakan p1 wimax...memandang kad bank kami smue rosak (tipu je smue tu,,cover line sket),, kami tidak dpt membayar bil p1 utk buln nie..maka,,pihak atasan (ha,,nmpak x ayat aku.?) telah memotong line kami mcm iklan potong pi wimax tu..hahaha...tat's y la kami xon9,,bagus jugak ye...!!pantas mereka wat keje..dan tau2 je exam nk coming...kebetulan mase die potong tu,,esoknye kitorg ade exam..alhmdulilah....hahaa.....ni gune line ape.???of coz la line wifi UiTM....kate dh upgrade kan...laju pon laju..so, kwn2..lpas ni nk gune lagi p1 ke..??hahahha....

 nk bgtau sket,,,kami sedang menunggu exam yg akan berlangsung pd 28 ari buln...bapak jaoh gape die kan....!!!ape bleh wat,,juz dok bilik...aku tgk muke kau,,kau tgk muke aku...okey kwn2...??deal k..ke nk men TRUE OR DARE...????hahahhaa....(sebenarnye dh men smlm,,n ..%^*&^&%^*^%) xmau cite bnyk2,,nnti kantoi....hahhaa....tu je la kot...

aku ni pon sedang menunggu solat zuhur smbil mate tekebil2 ngantok..sebabnye pg td lpas subuh aku g joging kat kolej delima...best gile..aku ade bace buku,,katanya,,xelok tido lpas subuh,,buat la ape2 yg patot sehingga hadirnya solat zuhur....baru la rezeki masuk ey...??hehe...alhmdulilah,,smlm dh telaksane jua ape yg diinginkan..iaitu tido selepas zuhur....
syukur alhmdulilah...:))

p/s : sy ade kejut awk bgn solat subuh....ye,,awk la..xde org lain dah...:))

bubye.....assalamualaikum.....:))

No comments:

Post a Comment