Friday, April 22, 2011

Tsunami EXAm....!!

assalamualaikum bloggers...ha,,skang nie tgh musim exam utk student UiTM..xtau la plak dgn ipta/ipts yg len..aku nk ucapkan gudluck kpd sesape yg akan menjalani peperiksaan ni,,temasuk dgn yg ade assessment....wat betul2,,berselawat dan bnykkan berdoa n solat tu jgn lupe...:))

TsuNAmi EXam...ehmm..ape yg belaku pd aku ialah aku akan stress bile nk exam..haha.xde la stress yg melampau..!!biase punye stress....korg nk tau ape yg tejadi pd aku mase aku stress sebab lagi 1 ari nk exam..??ha ni....
ha,,ni la keje aku....mklum la,,mase ni intenet xde,,bosan,,boring..merenung ke arah luar,,dgr lau tertatih,,aishiteru,,mood mase ni down gile,,otak ni xpyah ckp la kan,,mmg mcm2 yg dipikirkan smpai xtau ape yg dipikirkan..haiiseeyyhh,,,begitu skali ye penangan exam nie..!!!

tp lpas tu,,kitorg geng2 propa decide nk ke funfair kat klang sentral..hahha...sebelom tu,,g puncak perdana jumpe adek sarah,,tp xsempat,,coz dh kol 9 lebih,,so,,jumpe bapak die je,,after that,,g fun-fair..wlwpun sesat,,kami smue sempat smpai..hahha...hebat kan..!!!mmg la hebat,,sebab kol aiman..hahaha....aiman,,ko ckp aku ape ari tuh..??hahaha....aku dgr k,,coz dorg loudspeaker,,nseb bek aku tgh drive,,law x......hahhahaha....

kitorg xmen ape2 pon..haha

excited kan dorg dpt naik..!!!hahaha



aku nk men pemainan nie,,tp mase nk beli token tu,,aku cek2 duit aku xde...!!haisseeyy,,mmg ketar la rase kan....tp naluri aku kuat mengatakan yg duit tu mungkin tecicir kat dlm kete,,sebab mase dlm kete,aku ade kuarkan fon dr kocek,,,mybe tejatuh mase aku kuarkan fon tu..time nk balik tu,,aku check bawah seat kete,,tgk2 ade...:))alhmdulilah....hehe...

tgk la kiah2 propa nie,,ade je keje nk dibuat,,padahal exam lagi 1 ari...kan.kan.kan...

klw nk tau,,tu la aku..klw tensyen2,,aku akan kuar dr bilik,,wlwpun g jln2 dlm UiTM....hahaha..rajin sngt..!!alhmdulilah,,allah permudahkan aku utk jwb exam tersebut..ni menanti paper print costing plak....AKAUN..???FIFO??LIFO..???WAM..????oh NOOOO..!!!!!aku kan mmg budak AKAUN..(tgn di bahu,,mate keatas)....MMG TERER BAB2 AKAUN NIE....(sebaliknya)hahahhaa...
tu je la,,,tggu je la paper tu dtg nnti..!!!

babai u alls.....:))

No comments:

Post a Comment