Thursday, June 23, 2011

mood : happy + unhappy

assalamualaikum..
rasenye aku dh lame xupdate blog...asyik en3 yg lame je kan..msti bosan dh nk bace,,hahaha..
okey2,,xpe..ari ni aku nk update sket la en3 utk mggu nie..:))
nnti akan dtg aku update gmbar2 kitorg ke GENTING pulak..best3...xmenang tgn ngan idea nk menulis nie..

mood happy ngan unhappy...nk tau sebab ape..??
HAPPY : sebab aku,,wahir,,ngan rod akan g ke negeri penyi..:))g sane pon sebab nk jumpe ngan abah aku..thnx la kat korg sebab sudi ikot aku balik umah bapak aku..aku sronok sngt klw dpt g ramai2...atiqah plak akan balik ke penang,,sebab die ade hal sket ngan kuarge..xpela,,len kali plak kite g k..:))
actually,,bukan kitorg be3 je yg g,,abby,,mamat,,yaya,,ngan beben pon akan menyusur ke tganu pade hari esok(jumaat) atau sabtu..memandang kan ari isnin xde klas,,kitorg pon cuti la dr mlm ni smpai isnin ..hehehe..hebat kan..

okey ...yg UNHAPPY nye,,: akaun facebook aku xboleh bukak .sebab (ce tgk!) ...ha,,kan..geram gile...dh la aku nk on9..bosan nie..aku dh masukkan password yg betol n dh deactive kan CAPS LOCK tu...tp stilll xbleh masok...aiissseeyyyy..bengang.!!
ade lagi yg membuatkan mood aku UNHAPPY
asgnment wa menggunung beb...!!xtekire dh ni..klw nk kire gune pasir pun,,aisseeyyy,,smpai ketue pon blom tentu abes kire,,ye la,,pasir mane boleh kire..hahahaha....xpela,,balikk dr bercuti nnti,,,wa akan siapkan secepat mungkin..(mampu ke??) hahahaha...insyaallah,,korg doakan la wa siap keje smuenye..:))
dah2..nk packing brg..mlm ni nek bas kat seksyn 17 ke KUALA TERENGGANU...:))

p/s : abah,,jgn tido taw..anakanda abah ngan kwn2 akan smpai subuh..:))
xsaba nie..:))

babai u olsss,...

No comments:

Post a Comment