Tuesday, July 5, 2011

am i LOST my friends..??

assalamualaikum...agaknye dh lame xupdate blog..
gatal jari jemari ni nk update blog..!!!

xde ape sngt pon en3 nie...just nk gapil gapil kan tgn..:))

nape title lagu tuh..??.eerrmmm..ni nk habaq...suatu ketika dahulu yg penah menjadi sahabat aku tp kini mcm tiade lagi...:((
seorang insan yg slalu POKE,,LIKE dan msg aku kini tiade lagi...tiade lagi dan tiade lagi..mungkin salah dan silap itu terletak pade bahu ini,,cume aku yg xprasan...
kini,,aku tidak tahu dimana die berada dan ape yg berlaku kepada die...aku cume akan doakan yg terbaik utk die...smoge tiade ape2 yg xbaik berlaku kepade die....
ermm...prasaan dlm hati ini sedih,,tp aku akan buat seperti tiade ape2 dgn ade nye kwn2 di bilik nie..aku syg korg...:))


p/s: kawan2 ku,,( skolah/mersing) : mirna,,sha,,qimi,,nabil,,daus,,kerol,,malik,,ah yong,,ko yok,,jia xin,,
                         (uitm) :   wahir,,rod,,tiqah,,azhar,,famy,,ari,,epy,,milo,,irfan,,emir,,pian,,faizul,,
                                       aiman,,zaim,,epi,,enol, n dak2 grup a smue...
                         (roomate) cokda (dh 3 sem sebilik ngan die), midah...
(aku syg sngt kat korg ,,aku xnk kehilangan korg,,aku nk selamanye berkwn ngan korg...)
SAHABAT SELAMANYA .........





3 comments:

  1. dun wory...
    we all luv u so much dear..:)
    hepy always like me,,wahaahhaa...

    ReplyDelete
  2. wei..aku syg ko jgk auw....
    kiter jg sama2 hbgn kiter k
    dari dulu dan selamannya...
    bff ok

    ReplyDelete