Wednesday, August 3, 2011

terase kehilangan kawan...:( *part2

assalamualaikum...ni smbungan pade en3 yg lepas....


bukan ape,,saje nk penuh kan en3 kat blog nie..rasenye xsalah kot..klw salah,,ape slhnye...??

patut ke KAWAN kite melebihkan pasangn die dari kite..???mybe yes mybe nope..!!right..??
nape perlu aku nangis saat2 nie..??kawan aku sndiri dh memlih utk "BERKAWAN" dgn care ni..aku terpakse akur dan tidak dapt merubah ape2...xtau ape yg disembunyikkan oleh mereka dan xingin ambil tahu ttg mereka..mungkin care terbaik bagi aku adalah buat hal sndiri...

aku rase yg diri aku xmatang lagi,,,but please la,,,aku masih waras utk memainkan prasaan org lain..dan jgn besikap seperti budak baru masuk skolah..!!!xperlu nk selindung ape2 dARI aku dan jgn mainkan prasaan aku..!!tu je....

p/s : otak celaru..xdpt nk pkir ape2...

No comments:

Post a Comment